SELAMAT TAHUN BARU CINA
CUTI PERISTIWA
& CUTI GANTI
Posted by Siti Nur Baiti binti Had at 1:00 PM 0 comments
Labels: Minggu 5
LESSON PLAN
Day | Monday |
Date | 19 January 2009 |
Subject | Information and Communication Technology |
Form | 4 S3 (38 students) |
Time | 8.15 - 9.25 am |
Learning Area | Introduction to Information and Communication Technology |
Learning Objective | Students should be able to state the impact ICT on society. |
Activities |
|
Reflection |
|
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Isnin |
Tarikh | 19 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 K7 |
Masa | 10.20 - 11.30 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Amanah |
Unit | 2. Amanah Pegangan Hidup Kita |
Objektif | Kognitif: Mengenalpasti maksud/definisi nilai dengan tepat Afektif: Pandai mengawal perasaan, dan tindakan diri sendiri apabila berinteraksi dengan orang lain. Perlakuan: Bertutur dengan sopan dan tidak melanggar adat resam Negara sendiri. |
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti | Pelajar membuat perbincangan dan menyalin nota. |
Penilaian | Penyalinan nota. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar dapat mengenalpasti maksud dan nilai amanah. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Isnin |
Tarikh | 19 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 S2 |
Masa | 12.05 - 12.40 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Harga Diri |
Unit | 3. Remaja Bermatlamat, Hidup Cemerlang |
Objektif | Kognitif: Mengenalpasti maksud/definisi nilai dengan tepat Afektif: Pandai mengawal perasaan, dan tindakan diri sendiri apabila berinteraksi dengan orang lain. Perlakuan: Bertutur dengan sopan dan tidak melanggar adat resam Negara sendiri. |
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti | Pelajar membuat perbincangan dan menyalin nota. |
Penilaian | Penyalinan nota. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar dapat mengenalpasti maksud dan nilai harga diri. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Selasa |
Tarikh | 20 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 MPV |
Masa | 7.05 - 8.15 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Amanah |
Unit | 2. Amanah Pegangan Hidup Kita |
Objektif | Kognitif: Mengenalpasti maksud/definisi nilai dengan tepat Afektif: Pandai mengawal perasaan, dan tindakan diri sendiri apabila berinteraksi dengan orang lain. Perlakuan: Bertutur dengan sopan dan tidak melanggar adat resam Negara sendiri. |
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti | Pelajar membuat perbincangan dan menyalin nota. |
Penilaian | Penyalinan nota. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar dapat mengenalpasti maksud dan nilai amanah. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Selasa |
Tarikh | 20 Januari 2009elasa |
Mata Pelajaran | Pendidikan Sivik Dan Kewarganegaraan |
Kelas | 4 S4 |
Masa | 8.15 - 9.25 pagi |
Tema | Pencapaian Kendiri |
Tajuk | 1. Wawasan Diri |
Hasil Pembelajaran | Pengetahuan Sivik: Menerangkan ciri-ciri wawasan diri. Menghuraikan kepentingan wawasan diri. Kemahiran Sivik: Mengamalkan usaha yang gigih untuk mencapai wawasan diri. Nilai Sivik: Mempunyai sikap kesungguhan yang tinggi. |
Aktiviti |
|
BBB | Buku Teks Tingkatan 4 |
Refleksi |
|
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Rabu |
Tarikh | 21 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 K7 |
Masa | 8.15 - 9.25 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Harga Diri |
Unit | 3. Remaja Bermatlamat ,Hidup Cemerlang. |
Objektif |
|
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti |
|
Penilaian | Penyalinan nota. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar dapat mengenalpasti maksud dan nilai harga diri. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Rabu |
Tarikh | 21 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 K4 |
Masa | 9.45 - 10.55 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Harga Diri |
Unit | 2. Remaja Bermatlamat , Hidup Cemerlang. |
Objektif |
|
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti | Pelajar membuat perbincangan dan menyalin nota. Pelajar menjawab latihan yang diberikan. |
Penilaian | Penyalinan nota. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar dapat mengenalpasti maksud dan nilai harga diri. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Khamis |
Tarikh | 22 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 S2 |
Masa | 8.15 - 9.25 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Bertanggungjawab |
Unit | 4. Masa Tidak Menunggu Kita |
Objektif |
|
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti | Pelajar membuat perbincangan dan menyalin nota. Pelajar diberi sesi soal-jawab. Pelajar menjawab latihan yang diberikan. |
Penilaian | Penyalinan nota. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar dapat mengenalpasti maksud dan nilai bertanggungjawab. |
LESSON PLAN
Day | Thursday |
Date | 22 January 2009 |
Subject | Information and Communication Technology |
Form | 4 S3 (38 students) |
Time | 9.45 - 10.55 am |
Learning Area | Introduction to Information and Communication Technology |
Learning Objective |
|
Activities |
|
Reflection |
|
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Jumaat |
Tarikh | 23 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 MPV |
Masa | 7.05 - 8.15 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Harga Diri |
Unit | 3. Remaja Bermatlamat ,Hidup Cemerlang. |
Objektif |
|
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti |
|
Penilaian | Penyalinan nota. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar dapat mengenalpasti maksud dan nilai harga diri. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Jumaat |
Tarikh | 23 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 K4 |
Masa | 8.15 - 9.25 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Bertanggungjawab |
Unit | 4. Masa Tidak Menunggu Kita |
Objektif |
|
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti | Pelajar membuat perbincangan dan menyalin nota. Pelajar diberi sesi soal-jawab. Pelajar menjawab latihan yang diberikan. |
Penilaian | Penyalinan nota. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar dapat mengenalpasti maksud dan nilai bertanggungjawab. |
Posted by Siti Nur Baiti binti Had at 11:47 AM 1 comments
Labels: Minggu 4
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Isnin |
Tarikh | 5 Januari 2009 |
Refleksi |
|
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Tarikh | 6 Januari 2009 |
Hari | Selasa |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 MPV |
Masa | 7.05 - 8.15 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Kepercayaan kepada Tuhan |
Unit | Kesejahteraan Alam Tanggungjawab Bersama |
Objektif | Kognitif: Mengenalpasti maksud/definisi nilai dengan tepat Afektif: Pandai mengawal perasaan, dan tindakan diri sendiri apabila berinteraksi dengan orang lain. Perlakuan: Bertutur dengan sopan dan tidak melanggar adat resam Negara sendiri. |
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan, |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti | Berkenalan dengan pelajar sebagai guru Tingkatan 4 MPV, penerangan tentang kelas dan penerangan subjek Pendidikan Moral |
Penilaian | Pelajar memperkenalkan diri dan mendengar penerangan subjek. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar berkenalan dengan guru tingkatan dan subjek yang bakal dipelajari. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Tarikh | 6 Januari 2009 |
Hari | Selasa |
Mata Pelajaran | Pendidikan Sivik Dan Kewarganegaraan |
Kelas | 4 S4 |
Masa | 8.15 - 9.25 pagi |
Tema | Pencapaian Kendiri |
Tajuk | Wawasan Diri |
Hasil Pembelajaran | Pengetahuan Sivik: Menerangkan ciri-ciri wawasan diri. Kemahiran Sivik:Mengamalkan usaha yang gigih untuk mencapai wawasan diri. Nilai Sivik: Mempunyai sikap kesungguhan yang tinggi. |
Aktiviti | Berkenalan dengan pelajar Tingkatan 4 S4, penerangan mengenai subjek PSK dan penggunaan buku latihan. |
BBB | Buku Teks Tingkatan 4 |
Refleksi | Pelajar berkenalan dengan guru dan subjek yang bakal dipelajari. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Rabu |
Tarikh | 7 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 K7 |
Masa | 8.15 - 9.25 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Kepercayaan kepada Tuhan |
Unit | Kesejahteraan Alam Tanggungjawab Bersama |
Objektif | Kognitif: Mengenalpasti maksud/definisi nilai dengan tepat Afektif: Pandai mengawal perasaan, dan tindakan diri sendiri apabila berinteraksi dengan orang lain. Perlakuan: Bertutur dengan sopan dan tidak melanggar adat resam Negara sendiri. |
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan, |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti | Berkenalan dengan pelajar Tingkatan 4 K7, penerangan tentang kelas dan penerangan subjek Pendidikan Moral |
Penilaian | Pelajar memperkenalkan diri dan mendengar penerangan subjek. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar berkenalan dengan guru pelajaran dan subjek yang bakal dipelajari. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Rabu |
Tarikh | 7 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 K4 |
Masa | 9.45 - 10.55 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Kepercayaan kepada Tuhan |
Unit | Kesejahteraan Alam Tanggungjawab Bersama |
Objektif | Kognitif: Mengenalpasti maksud/definisi nilai dengan tepat Afektif: Pandai mengawal perasaan, dan tindakan diri sendiri apabila berinteraksi dengan orang lain. Perlakuan: Bertutur dengan sopan dan tidak melanggar adat resam Negara sendiri. |
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan, |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti | Berkenalan dengan pelajar Tingkatan 4 K4, penerangan tentang kelas dan penerangan subjek Pendidikan Moral |
Penilaian | Pelajar memperkenalkan diri dan mendengar penerangan subjek. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar berkenalan dengan guru pelajaran dan subjek yang bakal dipelajari. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Khamis |
Tarikh | 8 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 S2 |
Masa | 8.15 - 9.25 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Kepercayaan kepada Tuhan |
Unit | Kesejahteraan Alam Tanggungjawab Bersama |
Objektif | Kognitif: Mengenalpasti maksud/definisi nilai dengan tepat Afektif: Pandai mengawal perasaan, dan tindakan diri sendiri apabila berinteraksi dengan orang lain. Perlakuan: Bertutur dengan sopan dan tidak melanggar adat resam Negara sendiri. |
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan, |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti | Berkenalan dengan pelajar Tingkatan 4 S2, penerangan tentang kelas dan penerangan subjek Pendidikan Moral |
Penilaian | Pelajar memperkenalkan diri dan mendengar penerangan subjek. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar berkenalan dengan guru pelajaran dan subjek yang bakal dipelajari. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Day | Thursday |
Date | 8 January 2009 |
Subject | Information Communication and Technology |
Form | 4 S3 |
Time | 9.45 - 10.55 am |
Learning Area | Introduction to Information and Communication Technology |
Learning Objective | Students was introduced about ICT in general. |
Activities |
|
Reflection |
|
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Jumaat |
Tarikh | 9 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 MPV |
Masa | 7.05 - 8.15 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Kepercayaan kepada Tuhan |
Unit | Kesejahteraan Alam Tanggungjawab Bersama |
Objektif | Kognitif: Mengenalpasti maksud/definisi nilai dengan tepat Afektif: Pandai mengawal perasaan, dan tindakan diri sendiri apabila berinteraksi dengan orang lain. Perlakuan: Bertutur dengan sopan dan tidak melanggar adat resam Negara sendiri. |
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan, |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti | Pelajar membuat perbincangan dan menyalin nota. |
Penilaian | Penyalinan nota. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar dapat mengenalpasti maksud dan nilai. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Jumaat |
Tarikh | 9 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 K4 |
Masa | 8.15 - 9.25 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Kepercayaan kepada Tuhan |
Unit | Kesejahteraan Alam Tanggungjawab Bersama |
Objektif | Kognitif: Mengenalpasti maksud/definisi nilai dengan tepat Afektif: Pandai mengawal perasaan, dan tindakan diri sendiri apabila berinteraksi dengan orang lain. Perlakuan: Bertutur dengan sopan dan tidak melanggar adat resam Negara sendiri. |
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan, |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti | Pelajar membuat perbincangan dan menyalin nota. |
Penilaian | Penyalinan nota. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar dapat mengenalpasti maksud dan nilai. |
Posted by Siti Nur Baiti binti Had at 8:14 PM 1 comments
Labels: Minggu 2
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Isnin |
Tarikh | 12 Januari 2009 |
Refleksi | Cuti Tanpa Rekod (Banjir) |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Selasa |
Tarikh | 13 Januari 2009 |
Refleksi | Cuti Tanpa Rekod (Banjir) |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Rabu |
Tarikh | 14 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 K7 |
Masa | 8.15 - 9.25 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Amanah |
Unit | 2. Amanah Pegangan Hidup Kita |
Objektif | Kognitif: Mengenalpasti maksud/definisi nilai dengan tepat Afektif: Pandai mengawal perasaan, dan tindakan diri sendiri apabila berinteraksi dengan orang lain. Perlakuan: Bertutur dengan sopan dan tidak melanggar adat resam Negara sendiri. |
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti | Pelajar membuat perbincangan dan menyalin nota. |
Penilaian | Penyalinan nota. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar dapat mengenalpasti maksud dan nilai amanah. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Rabu |
Tarikh | 14 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 K4 |
Masa | 9.45 - 10.55 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Amanah |
Unit | 2. Amanah Pegangan Hidup Kita |
Objektif | Kognitif: Mengenalpasti maksud/definisi nilai dengan tepat Afektif: Pandai mengawal perasaan, dan tindakan diri sendiri apabila berinteraksi dengan orang lain. Perlakuan: Bertutur dengan sopan dan tidak melanggar adat resam Negara sendiri. |
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti | Pelajar membuat perbincangan dan menyalin nota. |
Penilaian | Penyalinan nota. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar dapat mengenalpasti maksud dan nilai amanah. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Khamis |
Tarikh | 15 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 S2 |
Masa | 8.15 - 9.25 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Amanah |
Unit | 2. Amanah Pegangan Hidup Kita |
Objektif | Kognitif: Mengenalpasti maksud/definisi nilai dengan tepat Afektif: Pandai mengawal perasaan, dan tindakan diri sendiri apabila berinteraksi dengan orang lain. Perlakuan: Bertutur dengan sopan dan tidak melanggar adat resam Negara sendiri. |
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti | Pelajar membuat perbincangan dan menyalin nota. |
Penilaian | Penyalinan nota. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar dapat mengenalpasti maksud dan nilai amanah. |
LESSON PLAN
Day | Thursday |
Date | 15 January 2009 |
Subject | Information and Communication Technology |
Form | 4 S3 (38 students) |
Time | 9.45 - 10.55 am |
Learning Area | Introduction to Information and Communication Technology |
Learning Objective | Students should be able to define ICT, list the generation of ICT and list the usage of ICT in everyday life. |
Activities |
|
Reflection |
|
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Jumaat |
Tarikh | 16 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 MPV |
Masa | 7.05 - 8.15 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Amanah |
Unit | 2. Amanah Pegangan Hidup Kita |
Objektif | Kognitif: Mengenalpasti maksud/definisi nilai dengan tepat Afektif: Pandai mengawal perasaan, dan tindakan diri sendiri apabila berinteraksi dengan orang lain. Perlakuan: Bertutur dengan sopan dan tidak melanggar adat resam Negara sendiri. |
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti |
|
Penilaian | Penyalinan nota. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar dapat mengenalpasti maksud dan nilai amanah. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Jumaat |
Tarikh | 16 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 K4 |
Masa | 8.15 - 9.25 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Amanah |
Unit | 2. Amanah Pegangan Hidup Kita |
Objektif | Kognitif: Mengenalpasti maksud/definisi nilai dengan tepat Afektif: Pandai mengawal perasaan, dan tindakan diri sendiri apabila berinteraksi dengan orang lain. Perlakuan: Bertutur dengan sopan dan tidak melanggar adat resam Negara sendiri. |
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti |
|
Penilaian | Penyalinan nota. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar dapat mengenalpasti maksud dan nilai amanah. |
RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
Hari | Sabtu |
Tarikh | 17 Januari 2009 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Moral |
Tingkatan | 4 S2 |
Masa | 8.05 - 9.05 pagi |
Bidang Pengajaran | Perkembangan Diri |
Nilai | Amanah |
Unit | 2. Amanah Pegangan Hidup Kita |
Objektif | Kognitif: Mengenalpasti maksud/definisi nilai dengan tepat Afektif: Pandai mengawal perasaan, dan tindakan diri sendiri apabila berinteraksi dengan orang lain. Perlakuan: Bertutur dengan sopan dan tidak melanggar adat resam Negara sendiri. |
KBKK | Merancang, Meramalkan kesan |
Teknik | Soal Jawab |
ABM | Buku Teks |
Aktiviti | Pelajar membuat perbincangan dan menyalin nota. Menyambung proses pengajaran yang telah dipelajari pada hari Khamis. |
Penilaian | Penyalinan nota. |
Nilai Murni | Peka, Fokus |
Refleksi | Pelajar dapat mengenalpasti maksud dan nilai amanah. Pengajaran dan pembelajaran tercapai. |
LESSON PLAN
Day | Saturday |
Date | 17 January 2009 |
Subject | Information and Communication Technology |
Form | 4 S3 (38 students) |
Time | 9.25 - 10.25 am |
Learning Area | Introduction to Information and Communication Technology |
Learning Objective | Students should be able to define the differences of computerised and non-computerised systems. |
Activities |
|
Reflection |
|
Posted by Siti Nur Baiti binti Had at 12:09 PM 1 comments
Labels: Minggu 3